1. Składając zamówienie mają Państwo możliwość wybrania pomiędzy odbiorem osobistym w naszej Kwiaciarni lub dostawy kurierem pod wskazany adres.

  2. Kwiaty doręczamy przez 7 dni w tygodniu w godzinach: od poniedziałku do piątku 8.00-18, w soboty od 8.00-16.00, w niedziele 9.00-14.00

  3. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego produktu. Większość zamówień jesteśmy w stanie zrealizować już w dniu przyjęcia zamówienia. W naszej ofercie są jednak produkty z dłuższym terminem realizacji: 24h, 48h i 72h. Jeśli termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 2 godziny, taka informacja znajduje się w opisie danego produktu.

  4. Doręczenie na adres prywatny do firmy lub instytucji publicznych realizujemy w wybranym przez klienta przedziale czasowym. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji, gdy jednak nie ma takiej możliwości, wówczas zostawiamy awizo informujące o próbie doręczenia przesyłki z prośbą o kontakt telefoniczny z naszą Kwiaciarnią. Szczegóły drugiej próby doręczenia zostaną uzgodnione z odbiorcą po kontakcie telefonicznym z jego strony. W przypadku braku kontaktu z odbiorcą, klient może odebrać swoje zamówienie osobiście w naszej Kwiaciarni w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia.

  1. Doręczenie na ślub realizujemy na konkretną godzinę wybraną przez klienta w następujący sposób:

    – przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego

    – do domu weselnego – wręczone osobiście Państwu Młodym bądź obsłudze przyjęcia.

    Składając zamówienie prosimy o zaznaczenie sposobu realizacji zamówienia oraz godziny dostawy w polu „Uwagi do zamówienia”.

  2. Doręczenie na pogrzeb realizujemy w następujący sposób:

    – do domu rodziny zmarłego

    – do kościoła przed ceremonią pogrzebową – ustawione przy trumnie

    – do domu pogrzebowego lub kaplicy – ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.

    Składając zamówienie prosimy o zaznaczenie sposobu realizacji zamówienia oraz godziny dostawy w polu „Uwagi do zamówienia”.

  1. Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet oraz Dzień Matki, ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień mogą być opóźnione. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć każde zamówienie w wybranym przedziale czasowym, jednakże w takie dni nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku.

  2. Doręczenie z datą realizacji na dni ustawowo wolne od pracy doręczamy na dzień roboczy przed lub dzień roboczy po wskazanej w zamówieniu dacie.

  3. W razie konieczności kontaktujemy się z odbiorcą w celu umówienia dostawy. Podczas kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.

  4. Nie ujawniamy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jedyną treścią przekazywaną adresatowi jest treść bileciku.

  1. Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki składając stosowne oświadczenie. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.

  2. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych adresowych przez Klienta lub nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem o wskazanym przez Klienta czasie dostawy.